100% שביעות רצון

דשא סינטטי הולנדי איכותי 

שואפים לניצחון? אנחנו ניתן לכם את הבסיס הטוב ביותר!

    תנאים לאחריות מגרש ספורט מדשא סינטטי

    תנאים לאחריות מגרש ספורט מדשא סינטטי.

     

    1. הלקוח יבצע תחזוקה שוטפת למשטח הדשא, לפי הצורך ובהתאם להוראות היצרן. התחזוקה תתבצע באמצעות כלים יעודיים ובאמצעות חברה אשר ברשותה הידע, הניסיון והציוד המתאים, וכן קיבלה אישור והדרכה מחברת גרין ספורט סיסטם, לבצע פעולות אחזקה למגרש הדשא הסינטטי.
    2. הלקוח יהיה אחראי לבדיקת המגרש לפי הוראות היצרן, וידווח בכתב וללא דיחוי, על כל פגם או בעיה במשטח הדשא או בדשא עצמו. יש לציין כי הדרישה לדווח בהקדם על כל חשש או בעיה, נובעת מהסיבה, כי מרבית הבעיות, צריכות לקבל מענה בהקדם האפשרי, אחרת, לא יהיה ניתן כבר לבצע את התיקונים כראוי ומבלי תוספת מחיר.
    3. הלקוח יהיה אחראי, להוסיף חומרי מילוי למשטח הדשא (גומי וחול), בהתאם לצורך ולהוראות היצרן. יש לדווח לחברתינו בכל פעם שמתבצע מילוי, ולהמציא לחברתינו מסמכים, המעידים על ספק חומרי מילוי מורשה ומאושר ע"פ התקנים.
    4. הלקוח מתחייב להמציא תמונות, מסמכים, העתקי הזמנות, העתקי יומני עבודה ו\או כל מסמך אחר המעיד על תחזוקה שוטפת ונכונה למשטח הדשא הסינטטי ע"פ הוראות היצרן.

     

    יש לציין, כי בלי כל הנ"ל, לא תהיה אחריות על משטח הדשא הסינטטי, וכל תיקון או פעולה מתקנת, תהיה כרוכה בתשלום, בהתאם להצעת מחיר.

    רוצים שהדשא שלכם יהיה תמיד ירוק?

    תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      מאמרים נוספים בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל