100% שביעות רצון

דשא סינטטי הולנדי איכותי 

שואפים לניצחון? אנחנו ניתן לכם את הבסיס הטוב ביותר!

    הוראות תחזוקה למגרש דשא סינטטי

    1. ניקוי המשטח – פינוי הלכלוכים המצטברים על הדשא, כגון: אבנים, מסטיקים, בדלי סיגריות, עלים, עשבים, צמחיה וכל לכלוך אחר על משטח הדשא הסינטטי – יש לפנות פסולת זו אחת לשבוע במשך כל תקופת האחריות.
    2. בדיקת החיבורים ומשטח הדשא – יש לבדוק פעם בשבועיים את איכות ויישור ההדבקות \ חיבורים, בין מרבדי הדשא ופסי בסימון של המגרש, וכן את כל משטח הדשא הסינטטי במגרש, אם נמצא פגם כלשהו בחיבורים או במשטח הדשא הסינטטי, יש להודיע מיידית ובכתב לחברת גרין ספורט  על מנת שתציע פתרון הולם. כל התעלמות או השהייה בפניה, עלולה לגרום לכך שהפגם ו\או הבעיה, תגדל ותהיה בלתי אפשרית לתיקון.
    3. הברשה – אחת לשבועיים ו\או כל 60 שעות שימוש במגרש, הקרוב מבינהם, יש להבריש את הדשא באמצעות ציוד מקצועי ויעודי במשך כל תקופת האחריות. ההברשה מחוייבת ע"מ לזקוף את סיבי הדשא ולהבטחת פיזור שווה של חומרי המילוי ולמניעת דחיסת המילוי יתר על המידה עד כדי יצירת שכבה קשה שעלולה ליצור בעיות ניקוז מי גשמים, ובכך להוביל ליצירת טחב אשר עלול לגרום לריקבון ולמשטח חלק ולא בטיחותי לשימוש.
    4. מילוי חול וגומי – יש לבדוק אחת לחודש ו\או אחת לכל 120 שעות שימוש במגרש, את גובה חומרי המילוי ביחס לסיבי הדשא וביחס לתחתית מרבד הדשא, ולבחון את הצורך במילוי חול וגומי בנקודות השימוש העיקריות, כגון: אזורי השערים, נקודות הקרן והעונשין, או כל אזור במגרש, אחר אשר עושים בו שימוש מוגבר.
    5. תחזוקה מיוחדת – פעמיים בשנה ו\או אחת ל-700 שעות שימוש במגרש,  יש לבצע תחזוקה מיוחדת ומקיפה על ידי מומחה תחזוקה. שימוש בציוד מקצועי ויעודי הכוללים מברשת עם פיני ברזל או ניילון קשיח: יש לכוון את הפינים לגובה של  2.5 מ"מ +/-.

     

           יש למלא בקפידה אחר הוראות התחזוקה על מנת שאחריות משטח הדשא והתקנתו לא תפוג.

    רוצים שהדשא שלכם יהיה תמיד ירוק?

    תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      מאמרים נוספים בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל