100% שביעות רצון

דשא סינטטי הולנדי איכותי 

שואפים לניצחון? אנחנו ניתן לכם את הבסיס הטוב ביותר!

    התקנת דשא סינטטי

    התקנת דשא סינטטי היא עניין מורכב ונדרשת לכך מיומנות ומקצועיות. התקנות מקצועיות של חברה המעניקות אחריות יצרן לדשא. התקנת דשא סינטטי כוללת מספר שלבים :

    1. תחילה, יש להכין את המשטח ולדאוג שיהיה נקי מדשא או צמחים. במקרה שמרססים את הדשא או הצמחים צריך להמתין במשך עשרה ימים לפני שתילת הדשא הסינטטי ואם עדיין נותר דשא חייבים לעקור אותו. המשטח חייב להיות ישר ואחיד ללא אבנים או סלעים.
    2. גובה האדמה צריך להיות נמוך ב כ-5 ס"מ מן הגובה בו מניחים את הדשא. צריך לשים לב לפתחי ניקוז ואפשר להתקין מערכת ניקוז מתחת לדשא.
    3. ממלאים את הגובה בתשתית של אבן כורכר בגובה של 5-10 ס"מ ומהדקים. פורסים את הדשא ומקבעים אותו עם מסמרים מגולוונים בני 20 ס"מ. הדשא מונח כשסיביו מופנים כולם לאותו הכיוון.
    4. במקרה של חיבור בין יריעות דשא, מבצעים את ההדבקה עם דבק מיוחד וסרט הדבקה .יש להיזהר לא למרוח יותר מדי דבק העלול לעלות אחר כך למעלה בין הסיבים. במקרה של דשא עם מילוי מוסיפים חול סיליקט ומברישים את הסיבים עם מטאטא.

    התקנת דשא סינטטי על משטח קשה

    כוללת שטיפת המשטח ושימוש בחומרים ממיסי שומנים. ההדבקה צריכה להיות ישרה תוך מתיחה למניעת שיפועים. התקנת דשא סינטטי צריכה להיות מדויקת אחרת המראה של הדשא לא יהיה אחיד וטבעי. התקנת דשא סינטטי כוללת חומרים רבים וכן את הידע כיצד לבחור את החומרים ולהתנהל איתם בצורה נכונה.

    אם כבר משקיעים בדשא איכותי כדאי לשלם על התקנה מקצועית ולהיות עם ראש שקט שהדשא יצא כמו שצריך. האחריות המלווה התקנת דשא סינטטי חשובה ביותר וחוסכת בהוצאות במקרה הצורך. חברה אמינה ומקצועית המבצעת התקנת דשא סינטטי בצורה מעולה היא "גרין ספורט סיסטם בע"מ". חברה זו מייבאת דשא איכותי ביותר מהולנד של חברת Edel Grass. הדשא הוא בעל מראה צפוף וטבעי ונמצא במגרשי ספורט מפורסמים בעולם.

    חברת "גרין ספורט" עובדת עם לקוחות עסקיים ופרטיים רבים ומבצעת התקנת דשא סינטטי במקומות כמו :

    • בתי מלון
    • גני אירועים
    • מגרשי ספורט
    • גני שעשועים
    • מבני ציבור
    • מבנים עסקיים
    • בתים פרטיים ועוד.

    החברה מתקינה דשא סינטטי גם במקומות בהם דשא אורגאני לא יכול לצמוח. הדשא שלה עמיד למשך שנים ומגעו רך ונעים. החברה מעניקה אחריות יצרן של בין חמש לשמונה שנים.

    צפו בפרוייקטים , עובדות וקו מוצרים שלנו : דשא סינטטי

     

     

    התקנת דשא סינטטי תתבצע אך ורק על ידי הגורמים המוסמכים לכך. מעוניינים לשדרג את מראה הגינה הצמודה לבית? השביל המוביל לבניין המגורים זקוק לריענון? בזכות חברת גרין ספורט סיסטם בע"מ, חלומכם יתגשם. החל מייבוא ושיווק הדשא הסינטטי של חברת Edel Grass ועד התקנתו המקצועית, אנו מציעים פתרונות מתקדמים עבור מגוון לקוחות – פרטיים ועסקיים כאחד.

    התקנת מצעי דשא סינטטי על כל משטח

    דשא סינטטי הוא פתרון מצויין לאקלים הישראלי, בפריסתו אתם מבטיחים לעצמכם שנים של מראה דשא במצב אופטימלי, דשא שנראה כאילו הוא מתואם באופן אידיאלי למיקומו, כאילו הוא מטופל באופן יומיומי, כאילו הוא נמצא בשיאו במחזור חייו, כך יום אחר יום. דשא סינטטי בוחרים רק אחרי שהבנתם היטב מה הדרישות מהגינה שלכם, מבחינה אקלימית של שמש ישירה, טופוגרפיה, וכדומה, ומהפונקציות שעל הגינה למלא, האם זו גינה פרטית, האם גינת נוי או גינה ספורטיבית, האם ציבורית, למשחק ילדים או גינה על שטח מרפסת בדירה בבניין קומות וכדומה, לכל פונקציה ותנאי שטח יש את הדשא המתאים אידיאלית לה.

    כשמתאימים דשא לגינה יש לשקול לפי תנאי השטח והשימוש את סוג הדשא הדרוש, סוגי הדשא משתנים לפיכך בסוג החומר ממנו עשויים סיבי הדשא, רוחבו של כל סיב, גובהו, מסנן הקרינה בו, צפיפותו, והמצע שהוא עליו, הסוגים משתנים ומתגוונים ומשפעים על ההוצאה הראשונית ובסופו של דבר גם על ההנאה מהדשא. אחד מיתרונותיו של דשא סינטטי הוא היכולת הזו להתאימו לכמעט כל סוג משטח וכל תנאי שטח, ועדיין לקבל תוצאה אופטימלית של מראה ומגע דשא טבעי ואיכותי.

    התקנת דשא סינטטי על אדמה

    זמן התקנת דשא סינטטי אינו ארוך, אך הוא מכיל הכנות מדויקות וצורך בידע וניסיון מקצועי, השלב הראשון שלאחר הבנת המיקום והפונקציות של הגינה, הוא שלב הכנת הקרקע, אם מדובר בקרקע אדמתית יש לחושפה, ליישרה ולתחומה על מנת להכין את המשטח להצבת הדשא. השלבים הללו חיוניים לכך שהמצע המחזיק את מרבד הדשא הסינטטי לא יגלוש מעבר לשטח המיועד לו. לאחר של זה מפלסים ומהדקים באמצעות הנחת חצץ דק, כך מייצרים את הבסיס השני לפני הנחת המרבדים, על הבסיס השני פורסים יריעה חדירה למים ואוורירית שמונעת גדילת צמחיה מהקרקע שתהדוף או תייצר גלים במרבד הדשא הסינטטי, ואז מגיע השלב השלישי של הנחת מרבדי הדשא.

    מרבדי דשא סינטטי מציבים באופן הרמוני ובכיוון אחיד, על מנת לבטל אפשרות מרווחים, וכיווניות לא סדורה, ומתכננים כך שמספר התפרים יהיה הנמוך ביותר האפשרי.

    לאחר מכן, מדביקים את המרבדים באמצעות PVC. בשלב הבא מברישים את הדשא ומקבעים אותו באמצעות יתדות נסתרות בנקודות החיבור, וכך קם מול עינכם מרבד דשא אחיד, ירוק, ובעל מראה בריא. ההתקנה קצרה אך דורשת ביצוע מדוייק, ומנוסה, לכן תמיד מומלץ לבחור בחברה וותיקה בעלת מוניטין של עבודות בתנאים שונים ותובעניים ויצירת מענה שלם למראה גינה מטופח ומזמין.

    התקנת דשא סינטטי: בידיהם של המומחים

    הילדים נהנים לשחק כדורגל על המגרש? מעוניינים לארח קרובי משפחה וחברים בחצר? כדי שחוויות אלו יהיו מהנות במיוחד, מומלץ להתקין דשא סינטטי. הדשא הסינטטי מחזיק ביתרונות רבים העולים על אלו של הדשא הטבעי: החל מתחזוקה נוחה ויעילה ועד מראה אסתטי ומרהיב ביופיו, אין ספק שהתקנת הדשא הסינטטי הוא הבחירה הנכונה עבורכם.

    כדי לבצע כראוי את התקנת הדשא הסינטטי, יש לפנות אל אנשי המקצוע האמינים והיעילים ביותר. לשם כך, יהיה עליכם לפנות אל הסביבה הקרובה: בין אם מדובר בחברים או קרובי משפחה, אם ידוע לכם כי הם התקינו דשא סינטטי – פנו אליהם ובקשו את המלצותיהם.

    לאחר ביצוע הסינון הראשוני, יש ליצור קשר עם נציגי החברה. בעת שיחת הייעוץ הראשונית, יהיה עליכם לדון במספר נקודות חשובות:

    • מהו הניסיון וההכשרה בה צוות העובדים מחזיק?
    • כיצד אנשי מקצוע אלו יבצעו את ההתקנה?
    • מהן עלויות החומרים ועבודת ההתקנה?

    לצד נקודות חשובות אלו, חשוב לדון גם על רמת הצפיפות של הדשא, לאיזה גובה תרצו שהוא יתנשא ובאיזה גוון עליו להיות. כך, תבטיחו כי החצר או מגרש הכדורגל יהיו ירוקים, שופעים ורעננים לאורך כל ימות השנה.

    הדשא של השכנים

    הדשא של השכן ירוק? שלכם יכול להיות ירוק בהרבה. כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל גרין ספורט סיסטם בע"מ. צוות המומחים שאנו מעסיקים יתקין עבורכם דשא סינטטי בגוון האהוב עליכם, כמו גם בצפיפות ובריכוזים המועדפים עליכם. מוזמנים ליצור אתנו קשר בהקדם.

    דשא סינטטי התקנה

    מחפשים בגוגל: דשא סינטטי התקנה? החיפוש יתבצע לפי מספר פרמטרים עיקריים: החל מגובה הדשא, רמת הצפיפות שלו והגובה אליו תרצו שהדשא יתנשא. בהתאם להיבטים אלו ואחרים, צוות המומחים של חברת גרין ספורט סיסטם בע"מ ישמח להתקין את הדשא. בין אם מדובר בחצר הבית או שטח אחר הזקוק לשדרוג, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר ולקבל ייעוץ מקיף ומקצועי.

    דשא סינטטי התקנה: מידע מקיף

    הדשא של השכן אולי ירוק יותר, אבל גם אתם יכולים להחזיר את הברק לגינה שלכם! בניגוד לדשא הטבעי, התקנת דשא סינטטי הוא פתרון אסטטי ומומלץ ביותר. החל מהתחזוקה והטיפול הנוח והיעיל, יצירת מראה בריא ומרשים של הגינה, לצד שיקולים כלכליים אחרים – אל תחכו עוד רגע: התעניינו בדשא סינטטי עוד היום!

    התקנת דשא סינטטי מסקרן אתכם? בטרם תשתפו פעולה עם הגורמים הרלוונטיים, עליכם לשאול את עצמכם מספר שאלות חשובות:

    1. גוון הדשא – כולנו יודעים כי הדשא הוא ירוק. עם זאת, רבים מאתנו אינם מודעים לכך שהדשא מגיע בשלל גוונים כהים ובהירים. כדי לרענן את החצר ליד הבית, עליכם, ראשית, לבחור בגוון הדשא האהוב עליכם. במקביל, חשוב לקחת בחשבון גם את הצמחייה הנוספת בחצר. כך, הדשא ישתלב היטב עם הצבעים הנוספים – וירשים את האורחים שלכם.
    2. צפיפות הדשא – לידיעתכם, ככל שצפיפות סיבי הדשא גבוהה יותר, כך המראה של חלקת הדשא יהיה מרשים יותר. בנוסף, עמידות הדשא מפני שחיקה הינה משמעותית גם כן.
    3. הדגם של הדשא הסינטטי – אצל החברות המייבאות את הדשא הסינטטי, תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים: בין אם מדובר בדשא סינטטי קיסר או דגמים אחרים, כל שנותר לכם הוא לבחור.

    דשא סינטטי התקנה: יצירת מרחבים ירוקים ומרשימים

    בהתאם למידע חשוב זה, כך תוכלו לפנות אל חברת גרין ספורט סיסטם בע"מ, ולבקש מהם שיתקינו דשא סינטטי. בין אם בחצר הבית או בשביל הכניסה לבניין – צוות המומחים שלנו ישמח לסייע לכם בכל שאלה ופנייה.

    התקנת דשא סינטטי איכותי עם חברת גרין סיסטם

    התקנת דשא סינטטי במחיר זול

    יש אמנם לא מעט פעולות בבית, אותן אתם מבצעים לגמרי לבד. אתם לא באמת זקוקים לאנשי מקצוע כדי לטפל בתקלות קטנות, להתקין מדף או טלוויזיה ולמגוון פעולות בסיסיות למדי. עם זאת, התקנת דשא סינטטי מחיר היא כבר סיפור אחר לחלוטין. זאת משום שמדובר בתהליך מורכב המחייב מקצועיות, דיוק מקסימלי וידע רב. אז נכון, אם יש לכם ידיים טובות, סבלנות ויכולת ללמוד לבד, יכול להיות שתצליחו לעשות את זה ולקבל תוצאה לא רעה. מצד שני, אחרי שהשקעתם לא מעט ברכישת הדשא, רצוי שאת ההתקנה תשאירו למומחים שיבטיחו מראה נקי, אחיד ומדויק מאוד, וזהו השירות שתקבלו בחברת גרין ספורט סיסטם, המייבאת ומתקינה דשא סינטטי מזה כשני עשורים.

    התקנת דשא סינטטי – השלבים העיקריים

    לצורך התקנת דשא סינטטי יש להשלים מספר שלבים:

    • הכנת השטח: פינוי דשא וצמחים קיימים, וכן יישור המשטח ופינוי סלעים ואבנים
    • הנמכת האדמה לצורך הנחת הדשא (כ-7 ס"מ)
    • תיחום השטח.
    • מילוי הגובה בתשתית מנקזת מים מסומסום (חצץ דק), פריסת הדשא וקיבועו באמצעות מסמרים מגולוונים
    • הדבקה באמצעות דבק מיוחד, במידה ונדרש חיבור בין יריעות דשא
    • חיתוך והתאמת הדשא והברשתו בעזרת ציוד ייעודי.

    באופן טבעי, תהליך ההתקנה עשוי להשתנות בהתאם לסוג המשטח, שכן ניתן להתקין את הדשא על אדמה, על בטון, על אספלט ואפילו על עץ. השלבים השונים זהים למדי בין המשטחים אבל ההבדלים בין המשטחים והתכונות שלהם הם חיוניים, וחשוב להכיר אותם לעומק לפני שמקבלים החלטות יקרות והרות גורל. בחלק מהמקרים אף נדרשת הכנה יסודית ובחינה מדוקדקת של התשתיות כדי להשלים את המשימה בצורה נכונה וטובה.

    דשא סינטטי? רק עם גרין ספורט סיסטם!

    התקנת דשא סינטטי איכותי מחייבת תכנון, בחינה יסודי של השטח, עבודה נכונה ותשומת לב לכל פרט קטן בתהליך המורכב. עם זאת, כשאתם מלווים באנשי מקצוע מיומנים ועתירי ניסיון, המלאכה הזו נעשית קצת יותר פשוטה – והרבה יותר איכותית. חברת גרין ספורט סיסטם מייבאת את הדשא האיכותי ביותר לישראל, וכדי להבטיח לכם הנאה מושלמת מהמוצרים המשובחים הללו, תוכלו ליהנות מהתקנה ברמה הגבוהה ביותר. כך תוכלו ליהנות מהאסתטיקה והייחודיות של הדשא במשך שנים, בלי לעבוד קשה ובלי להשקיע הון תועפות על תחזוקה.

    רוצים שהדשא שלכם יהיה תמיד ירוק?

    תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      מאמרים נוספים בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל