100% שביעות רצון

דשא סינטטי הולנדי איכותי 

שואפים לניצחון? אנחנו ניתן לכם את הבסיס הטוב ביותר!

    דשא סינטטי למגרשי כדורגל

    דשא סינטטי למגרשי כדורגל עם מילוי ובלי מילוי

    דשא סינטטי למגרשי כדורגל הפך בשנים האחרונות ללהיט של ממש. הסיבה העיקרית לפופולאריות ההולכת וגוברת היא  שאם על מגרש עם דשא טבעי ניתן לשחק כ 12 שעות שבועיות, על מנת שלא ייהרס, על דשא סינטטי למגרשי כדורגל ניתן לשחק כמעט ללא מגבלה.

    על מנת שניתן יהיה לשחק על המשטח הסינטטי באופן זהה למשטח דשא טבעי,  איגוד הכדורגל העולמי – פיפ"א הגדיר פרמטרים שונים שעל הדשא הסינטטי לעמוד בהם, כדי שיקבל אישור כמשטח מאושר למשחק כדורגל.

    כתנאי ראשון לייצור דשא סינטטי מקצועי למגרשי כדורגל, מחלקת פיפ"א רישיונות ייצור לחברות אשר מייצרות דשא סינטטי למגרשי כדורגל ועומדות בתנאים בסיסיים שהוגדרו על ידה, אולם רק ל 6 חברות בעולם אשר עומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר והמחמירים ביותר שקיימים ניתן אישור יצרן מועדף ע"י פיפ"א  ( Fifa preferred producer – FPP  )

    חברת EDEL שאת הדשאים שלה מייבאת חברת גרין ספורט סיסטם היא חברה מאושרת ומומלצת על ידי פיפ"א לייצור ,שיווק והתקנת דשא סינטטי למגרשי כדורגל.

     

    ישנם שני סוגים עיקריים של דשא סינטטי למגרשי כדורגל: דשא עם מילוי ודשא ללא מילוי

    1. דשא סינטטי מקצועי למגרשי כדורגל עם מילוי:

    על מנת שהדשא הסינטטי לכדורגל יהיה דומה בתכונותיו לדשא טבעי אחד הפרמטריים החשובים הוא רמת השיכוך של הדשא. הכוונה שהדשא הסינטטי צריך להיות אלסטי באותה המידה כמו דשא טבעי. אם הדשא הסינטטי יהיה קשה מידי הכדור יקפוץ גבוה מידי ויתגלגל מהר יותר מאשר על משטח עם דשא טבעי, ומהצד השני אם המשטח יהיה רך ואלסטי מידי הכדור לא יקפוץ ולא יתגלגל כמו שצריך ולשחקנים יהיה קשה לרוץ כאילו הם רצים על טרמפולינה.

    לשם כך פיפ"א הגדיר את רמת השיכוך הנדרשת ובכדי להגיע לרמה הזו יש צורך במילוי של חומר אלסטי בין סיבי הדשא. ברוב המוחלט של המגרשים משתמשים בפתיתי גומי גרוס מצמיגים של משאיות (SBR) . ישנם סוגי מילוי אחרים שניתן להשתמש בהם כדוגמת גומי סינטטי (EPDM), גומי סינטטי חלול , פתיתי שעם וכדומה.

    בכדי לקבל את רמת השיכוך הנדרשת ניתן להשתמש בדשא בגובה 60 מ"מ עם כמות גדולה של גומי גרוס בתוך הדשא(כ 15 ק"ג למ"ר) או דשא בגובה 40 מ"מ עם כמות מופחתת של גומי(כ 5 ק"ג למ"ר) וכפיצוי על הכמות המפוחתת של הגומי מניחים מתחת לדשא שוק פד – ספוג מיוחד שיוצר את רמת השיכוך החסרה.

     

    1. דשא סינטטי מקצועי למגרשי כדורגל ללא מילוי ((Infill Free):

    זהו סוג דשא מקצועי למגרשי כדורגל שאת רמת השיכוך הנדרשת הוא מקבל על ידי כמות גדולה מאוד של סיבים כולל סיבים פנימיים מסולסלים שביחד עם שוק פד מתחת לדשא נותנים את האלסטיות הנדרשת.

    דשא מסוג זה דורש תחזוקה מועטה ומכיוון שהוא אינו דורש מילוי ניתן להתקין אותו גם במקומות שהגישה אליהן בעייתית.

     

    חברת גרין ספורט מייבאת ומתקינה דשא סינטטי למגרשי כדורגל עם מילוי ובלי מילוי

    נתוני דשא סינטטי למגרשי כדורגל חייבים לשלב דחיסות סיב (DTEX) של לפחות 13,000 ועובי סיב של לפחות 330 מקרון.

    הסיבים האיכותיים ביותר שקיימים היום בעולם הם בעלי DTEX  16,000 ועובי סיב של 410 מקרון כדוגמת דשא מסוג EDEL POWERBLADE, הדשא הסינטטי למגרשי כדורגל שחברת גרין ספורט מייבאת מהולנד, מחברת EDEL GRASS.

    הנתון הראשון והחשוב ביותר הוא דחיסות החומר של הסיב (DTEX). נתון זה מציין את המשקל של ק"מ סיב בודד. ככל שהמשקל של הסיב גבוה יותר כך הוא איכותי יותר, נשחק פחות ואורך החיים שלו ארוך יותר.

    נתון נוסף הוא עובי הסיב. מודדים את העובי של חתך הסיב ונתון זה נמדד במידות שנקראות אום. לכל סיב יש חתך בצורה שונה, ישנם סיבים בצורת יהלום, ישנם סיבים בצורת האות U  , ישנם סיבים בצורת זית וכדומה. ככל שעובי הסיב גדול יותר כך הסיב ישחק פחות ויחזיק שנים רבות.

    נתונים נוספים שמשפיעים על איכות הדשא הם צפיפות הסיבים, הרכב הגנת U.V ,רוחב הסיבים, הרכב היריעה התחתונה וגמישותה . על נתונים אלו נרחיב במאמר הבא.

     

    דשא סינטטי למגרשי כדורגל עם 8 שנות אחריות

    דשא סינטטי למגרש כדורגל מחיר

    חברת גרין ספורט סיסטם בע"מ היא הנציגה הבלעדית של חברת Edel Grass, בארץ כבר 14 שנים. חברת Edel Grass מייצרת דשאים סינטטיים לכל סוגי הספורט וכחברה אירופאית מובילה, מתמחה בעיקר בדשאים לענף הכדור-רגל. החברה פועלת בכל העולם וביצעה מאות מגרשי כדורגל ברחבי העולם.

    חברת EDEL GRASS גאה על שיתוף הפעולה בינה ובין קבוצת אייאקס אמסטרדם אשר במאמצים משותפים פיתחו מוצרים שעונים לדרישות הגבוהות של קבוצות היוקרה המובילות באירופה. כמו כן נבחרה החברה לבצע את משטחי הדשא הסינטטי בבית FIFA בציריך, שווייץ, אותם התקינה לאחרונה. חברת גרין ספורט ביצעה בישראל מגרשי כדורגל (שוהם ,קריית גת ,ירושלים ,רמלה, מכבי חיפה) וכן עשרות מגרשי קט רגל.

    חברת Edel , יצרנית הדשא ההולנדי נבחרה על ידי FIFA כאחת מחמש חברות יחידות בעולם אשר מאושרות ומומלצות על ידה ליצור דשא סינטטי למגרשי כדורגל. דשאים סינטטיים לכדור-רגל נבדלים מדשאים ליעודים אחרים. דשא סינטטי לכדור-רגל הוא יותר גבוה ופחות צפוף מדשאים לבתים פרטיים וזאת בכדי לפנות מקום בין הסיבים למילוי של גומי גרוס מה שמקנה למשטח אלסטיות נוספת שמגנה על השחקן.

    הדשא הסינטטי למגרשי כדורגל של חברת Edel הוא בעל התקן הגבוה ביותר הקיים – פיפ"א שני כוכבים, חברת EDEL GRASS ההולנדית היא מהמובילות והוותיקות בעולם בתחום הדשא הסינטטי. לחברה בלעדיות על כמה מסוגי הסיבים האיכותיים ביותר של יצרנית הסיבים TEN CATE והיא מתמחה בדשאים ייעודיים לספורט , ובעיקר למגרשי כדורגל. והיא מייצרת דשאים אלו לכל העולם כבר למעלה מ35 שנים.

    יתרונות רבים ומשמעותיים בהתקנת דשא סינטטי למגרשי כדורגל

    היתרון החשוב ביותר לדשא סינטטי במגרשי כדורגל הוא כמות השעות שניתן לשחק עליו. אם בדשא טבעי מומלץ לשחק לא יותר מ 12 שעות שבועיות, על מנת לשמור על בריאות הדשא, אזי שבדשא סינטטי איכותי ניתן לשחק עד 10 שעות יומיות, ובכך לנצל את השטח עד בכל שעות היום. אישורי FIFA לדשאים הסינטטיים מבטיחים מבטחים שהמשטח המוגמר יתנהג ממש כמו משטח טבעי, בכל מה שקשור להתנהגות הכדור על המשטח (גלגול, קפיצה, וכו').

    חשוב לדעת כי משטחי הדשא הסינטטי למגרשי כדורגל שאנו משווקים ומתקינים עומדים בתו התקן האירופאי הקפדני הכולל עמידה בתקני פליטת חומרים רעילים, עמידות בפני פגעי מזג האוויר השונים ומשטחי הדשא מתוצרת חברת EDEL GRASS ההולנדית מחזיקים באישורים הנדרשים מטעם פיפ"א ו-אופ"א, איגודי הכדורגל האירופי והעולמי הידועים והם מיועדים לצרכי מגרשי ומשחקי כדורגל בעולם.

    גרין ספורט סיסטם – דשא סינטטי למגרשי כדורגל

    אם גם אתם רוצים ליהנות ממשטחי דשא סיננטי למגרשי כדורגל וליהנות מיתרונות רבים מחיסכון כספי ניכר, זה הזמן להכיר את חברת גרין ספורט סיסטם ומוצריה. חברת גרין ספורט סיסטם היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת EDEL GRASS.

    החברה מציעה 8 שנות אחריות המוענקים במסגרת אחריות יצרן ובנוסף אנחנו מעניקים לכם 8 שנות אחריות נוספות על ההתקנה. לחברה ניסיון מקצועי וידע רב בהתקנת משטחי דשא סינטטי ואתם נהנים מדשא סינטטי איכותי ועמיד ומכל היתרונות של חברה מקצועית הדוגלת בשירות ברמה הגבוהה ביותר.

    דשא סינטטי למגרשי כדורגל של גרין ספורט סיסטם

    דשא סינטטי למגרשי כדורגל מחיר משתלם ואחריות מלאה

    הדשא הירוק, המטופח והאסתטי הוא צורך בסיסי עבור לא מעט בעלי דירות ובתים פרטיים, אבל גם עבור לקוחות עסקיים רבים ובפרט עבור מנהליהם של מועדוני הכדורגל המובילים. למעשה, קבוצות הכדורגל הגדולות בעולם (כמו אייאקס) זקוקות לתכנון והתקנה של דשא סינטטי למגרשי כדורגל, והן זקוקות לביצוע מושלם ולמוצר איכותי באמת. חברת Edel Grass ההולנדית היא הפתרון האידאלי עבור הקבוצה ועבור ארגונים רבים אחרים, ואת המוצרים הללו תוכלו לרכוש גם כאן בישראל. צוות גרין ספורט סיסטם, המייבאת הרשמית של המוצרים לארץ, יעמוד לרשותכם כדי לתכנן את הפתרון המושלם עבורכם.

    דשא סינטטי למגרשי כדורגל – מה באמת חשוב?

    התקנת דשא סינטטי למגרשי כדורגל היא תהליך שמחייב תכנון קפדני מאוד, ויש כמה שאלות מהותיות אליהן חשוב להתייחס בשלב מוקדם למדי:

    • תכנון נכון של השתית על מנת שלא יהיו שקיעות בשטח המגרש ושהניקוז יהיה יעיל.
    • שהדשא הסינטטי למגרשי הכדורגל יעמוד בכל התקנים הקיימים של FIFA
    • שהחברה היצרנית תהייה חברה מאושרת ומומלצת על ידי FIFA (FPP)
    • שסוג  הסיבים יהיה מתאים לשימוש במגרש (ישנם סיבים עמידים יותר לשימוש מסיבי).
    • שההתקנה תתבצע על ידי צוות מקצועי וציוד ייעודי.
    • מה הוא התקן הנדרש ואיך ניתן להתקין דשא איכותי בהתאם?
    • מה גובהו של הדשא ואיך מתבצע הסימון?
    • איך משפיעים משתנים חיצוניים (למשל מזג האוויר) על סוג הדשא ועל ההתקנה שלו?
    • איזה סוג דשא יתאים יותר למגרש הכדורגל?

    מענה מדויק לשאלות אלה הוא קריטי, משום שהוא משפיע על נושאים רבים אחרים, ובפרט על כמות השעות שבהן ניתן לשחק, שהרי דשא סינטטי עמיד וחזק מאפשר לנו כמות רבה יותר של שעות משחק מדי יום בהשוואה לדשא טבעי. בנוסף חשוב לזכור שישנם אישורים מיוחדים הנדרשים מארגון פיפ"א, ובפרט מחייב הארגון כי המשטח יתפקד כאילו היה זה דשא טבעי לחלוטין, בכל הקשור לקפיצת הכדור או לגלגול שלו, למשל. חברה שמכירה היטב את הכללים ואת התקנים תדע לעשות את זה הכי טוב שאפשר.

    הפתרון המושלם לכל מגרש

    דשא סינטטי למגרשי כדורגל הוא נושא חשוב מאוד, והוא יכול להשפיע על המשחק עצמו ועל שעות המשחק האפשריות מדי יום או שבוע. חברת גרין ספורט סיסטם מסייעת ללקוחותיה לתכנן את המשטח האידאלי עבורם, בהתאם לכל האישורים והתקנים של פיפ"א או אופ"א וכן בהתאם לתקני איגוד הכדורגל האירופאי והאיגוד העולמי. אז לפני שאתם מקבלים החלטות מהותיות ויקרות, ודאו שאתם בוחרים את הליווי המקצועי והטוב ביותר שיש.

     

    דשא סינטטי מאושר פיפא

    עברתם לאחרונה לדירת גג מפוארת באזור המרכז, התחלתם להעביר חלק מהציוד מהדירה הקודמת וכעת, אתם לקראת העיצוב של המקום הכי חשוב בביתכם – הגינה. יש כל כך הרבה אופציות עיצוב, מבחירת מוצרי נוי וריהוט גן מקצועי שמוסיף מראה אצילי וקסום. התוספת שיכולה לתת לכם תחושה של טבע, היא התקנה של דשא סינטטי מאושר פיפא. המראה של הדשא מוסיף לחלוטין ומחבר בין שאר פרטי העיצוב שהוספתם. איך תבחרו דשא סינטטי טוב? חשוב כאמור לשים לב שהדשא שאתם בוחרים, בין אם מיבואן או מחנות פרטית, שהוא מאושר על ידי פיפא. מה הכוונה? המדשאות המלאכותיים המאושרים, עומדים בתקנים מאוד גבוהים ומותקנים בדרך כלל במגרשי כדורגל. ניתן גם להתאים אותם לגינה שלכם, באותה האיכות והמקצועיות. גרין ספורט סיסטם היא חברה המספקת ללקוחותיה מדשאות מלאכותיים ומבצעת התקנה מקצועית ואיכותית.

     

    דשא סינטטי מאושר פיפא – למגרשי גדורגל

    רוב בעלי המגרשים בישראלים, מבצעים התקנה של דשא סינטטי מאושר פיפא. לפיהם המוצר מייעל עבור השחקנים את המשחק והם מצליחים לרוץ, לקפוץ ולהחליק על הדשא ללא כל בעיה. בשונה מדשא רגיל, הדשא הסינטטי הוא רך, צפוף ומאושר בתקנים הכי גבוהים של פיפא, כך שהוא מאפשר להם ליהנות גם ממגרש עם מראה איכותי ויפה וגם מנוחות מקסימלית. ניתן לבצע התאמה אישית לכל מגרש ולהתאים את השטח למשחקים כדי שיהיה אפשר ליהנות מהדשא על הצד הטוב ביותר. בגלל שסוג הדשא כל כך טוב ומומלץ, רבים מהלקוחות הפרטיים מבקשים להתקין אותו בביתם או במשרדם. כדאי מאוד לבדוק לגביו ולשאול לגבי האישור של פיפא.

     

    התקנת הדשא

    שלב ההתקנה של דשא סינטטי מאושר פיפא הוא הכי חשוב. כאשר מתחילים את התהליך, בעלי המקצוע מכשירים את השטח, מנקים אותו מעשבים או מכל מיני מכשולים שיכולים למנוע את ההטמעה של הדשא בצורה תקינה. לאחר מכן, הם מתקינים. הם בודקים מידות, ומניחים אותו בצורה שתראה מושלמת. חברת גרין ספורט סיסטם היא בעלת ניסיון וידע רב בהתקנת דשא סינטטי ללקוחותיה, על פי תקן של פיפא. היא לא מוותרת על מקצועיות ואיכות בכל שלב ושלב.

     

    רוצים שהדשא שלכם יהיה תמיד ירוק?

    תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      מאמרים נוספים בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל